ازدواج در ترکیه

راهنمایی اقامت در ترکیه

ازدواج در ترکیه

۴ بازديد

ازدواج در ترکیه

 ازدواج در ترکیه برای ایرانیان بر اساس قوانین موجود در قانون مدنی کشور ترکیه برای دو تبعه­ ی خارجی در صورتی که شرایط و مدارک کامل و کافی را داشته باشند، میسر است.

از آنجایی که ازدواج در هر کشوری تابع قوانین خاص خود آن کشور می باشد و از سوی دیگر بر اساس قوانین بین المللی احوال شخصیه تابع حقوق شهروندی هر شخص است، از اینرو جهت ثبت ازدواج طبق قانون ترکیه و بر اساس الزامات معین شده در کمسیون بین المللی احوال شخصیه داشتن تابعیت و پاسپورت هر کشوری معین کننده نوع مدارک و نحوه تهیه آن برای انجام ازدواج بین‌المللی می باشد و بر اساس قوانین داخلی برخی کشورها علاوه بر تابعیت، محل اقامت فرد نیز در تهیه مدارک لازم برای ثبت ازدواج بین المللی موثر است.

ازدواج بین المللی در ترکیه

ازدواج در ترکیه نیز مانند هر کار اداری و حقوقی دیگری نیاز به تهیه مدارک و طی کردن مراحل خاصی می باشد. نحوه تهیه مدارک ازدواج در ترکیه نیاز به کارشناسی و بررسی مدارک اولیه هر شخص می باشد.

حساسیت بیش از اندازه در تهیه صحیح مدارک لازم برای ازدواج در ترکیه و اینکه گاها برخی از کشورها الزام می کنند که فرد مدارکی از داخل ایران در مورد کسی که با او ازدواج خواهد کرد تهیه و جهت اخذ مدارک خود به آن کشور ارائه نماید تا نام و مشخصات نامزدش نیز در مدرک صادره ذکر شود و همچنین نکات مهم دیگری که هر کدام در مورد برخی کشورها اعمال می شود ایجاب می کند که یک کارشناس حقوقی با تجربه که اشراف بر تهیه انواع مدارک از تمام کشورها دارد بر پروسه تهیه مدارک از ابتدا تا انتها نظارت نماید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.